Brand videó készítés

Branding, Videó Készítés
Év: 2025
Alkalmazott technikák: Videó készítés, Hirdetés
Kategóriák: Videó készítés, Hirdetés

Leírás

A megbízó vizuálisan is erősebb jelenlétet akart, mert a korábbi statikus hirdetések és képi tartalmak nem hozták az elvárt reakciót. Sok néző, kevés vásárlás – tipikus figyelem van, bizalom nincs helyzet. Csináltunk helyette egy sor rövid, célzott videót, amik nem csak jól néznek ki, hanem pontosan azt mutatják meg, amit a vásárló látni akar.

A hatás mérhető volt: a videós tartalommal futó kampány 3,5-ös konverziós értéket hozott. Több érdeklődés, több bizalom, és ami számít: több eladás. A vevők nem csak nézték – reagáltak. Mert a mozgókép nem csak mesél – bizonyít is.

Összefoglalva

A megbízó tartalom szinten jól állt, de vizuálisan gyenge volt – ez viszont a vásárlásnál kulcsfontosságú. Rövid, lényegretörő videókat készítettünk, amik figyelmet szereztek, érzelmet keltettek és bizalmat építettek – pontosan úgy, ahogy ma működnie kell.

A kampányt követően a konverziós érték 3,5-re emelkedett, ami világosan mutatja: ha jó az üzenet és jó a formátum, nem csak nézőid lesznek – hanem vevőid is. Ezért van helye a videónak minden vállalkozásban, ami nem csak nézni, hanem eladni akar.

Brand videó készítés

Branding, Videó Készítés
Év: 2025
Alkalmazott technikák: Videó készítés, Hirdetés
Kategóriák: Videó készítés, Hirdetés

Leírás

A megbízó vizuálisan is erősebb jelenlétet akart, mert a korábbi statikus hirdetések és képi tartalmak nem hozták az elvárt reakciót. Sok néző, kevés vásárlás – tipikus figyelem van, bizalom nincs helyzet. Csináltunk helyette egy sor rövid, célzott videót, amik nem csak jól néznek ki, hanem pontosan azt mutatják meg, amit a vásárló látni akar.

A hatás mérhető volt: a videós tartalommal futó kampány 3,5-ös konverziós értéket hozott. Több érdeklődés, több bizalom, és ami számít: több eladás. A vevők nem csak nézték – reagáltak. Mert a mozgókép nem csak mesél – bizonyít is.

Összefoglalva

A megbízó tartalom szinten jól állt, de vizuálisan gyenge volt – ez viszont a vásárlásnál kulcsfontosságú. Rövid, lényegretörő videókat készítettünk, amik figyelmet szereztek, érzelmet keltettek és bizalmat építettek – pontosan úgy, ahogy ma működnie kell.

A kampányt követően a konverziós érték 3,5-re emelkedett, ami világosan mutatja: ha jó az üzenet és jó a formátum, nem csak nézőid lesznek – hanem vevőid is. Ezért van helye a videónak minden vállalkozásban, ami nem csak nézni, hanem eladni akar.