A megbízó vizuálisan is erősebb jelenlétet akart, mert a korábbi statikus hirdetések és képi tartalmak nem hozták az elvárt reakciót. Sok néző, kevés vásárlás – tipikus figyelem van, bizalom nincs helyzet. Csináltunk helyette egy sor rövid, célzott videót, amik nem csak jól néznek ki, hanem pontosan azt mutatják meg, amit a vásárló látni akar.
A hatás mérhető volt: a videós tartalommal futó kampány 3,5-ös konverziós értéket hozott. Több érdeklődés, több bizalom, és ami számít: több eladás. A vevők nem csak nézték – reagáltak. Mert a mozgókép nem csak mesél – bizonyít is.
A megbízó tartalom szinten jól állt, de vizuálisan gyenge volt – ez viszont a vásárlásnál kulcsfontosságú. Rövid, lényegretörő videókat készítettünk, amik figyelmet szereztek, érzelmet keltettek és bizalmat építettek – pontosan úgy, ahogy ma működnie kell.
A kampányt követően a konverziós érték 3,5-re emelkedett, ami világosan mutatja: ha jó az üzenet és jó a formátum, nem csak nézőid lesznek – hanem vevőid is. Ezért van helye a videónak minden vállalkozásban, ami nem csak nézni, hanem eladni akar.
A megbízó vizuálisan is erősebb jelenlétet akart, mert a korábbi statikus hirdetések és képi tartalmak nem hozták az elvárt reakciót. Sok néző, kevés vásárlás – tipikus figyelem van, bizalom nincs helyzet. Csináltunk helyette egy sor rövid, célzott videót, amik nem csak jól néznek ki, hanem pontosan azt mutatják meg, amit a vásárló látni akar.
A hatás mérhető volt: a videós tartalommal futó kampány 3,5-ös konverziós értéket hozott. Több érdeklődés, több bizalom, és ami számít: több eladás. A vevők nem csak nézték – reagáltak. Mert a mozgókép nem csak mesél – bizonyít is.
A megbízó tartalom szinten jól állt, de vizuálisan gyenge volt – ez viszont a vásárlásnál kulcsfontosságú. Rövid, lényegretörő videókat készítettünk, amik figyelmet szereztek, érzelmet keltettek és bizalmat építettek – pontosan úgy, ahogy ma működnie kell.
A kampányt követően a konverziós érték 3,5-re emelkedett, ami világosan mutatja: ha jó az üzenet és jó a formátum, nem csak nézőid lesznek – hanem vevőid is. Ezért van helye a videónak minden vállalkozásban, ami nem csak nézni, hanem eladni akar.